niedziela, 4 października 2015

LAZY SUNDAY

Cześć kochani, dzisiaj post typowo lifestylowy. Jak wiadomo jest niedziela, my kolejną spędzamy w domu bo od 2 tygodni choroba nas nie opuszcza, synek ma zastrzyki a ja siedzę i go tulę. Przeszliśmy przez syropy po antybiotyk i na końcu te wstrętne zastrzyki ale najważniejsze że znosi dzielnie każde ukłucie no i
dobrze że mamy babcie pielęgniarkę w domu która robi bezboleśnie bo mały nawet nie zapłacze. Sama jestem w szoku. Postanowiłam że wprowadzę jakąś harmonogram postów, będą pojawiać się dwa razy w tygodniu - będzie na zmianę post kosmetyczny i stylizacyjny. Myślicie że to dobry pomysł? W jakie dni to tajemnica sprawdzajcie na bieżąco. Zastanawiam się nad kupnem pilota do canona do robienia zdjęć i totalnie nie wiem w jakim sklepie się najbardziej opłaca. A teraz krótka informacja:

Od 5 dni stosuję paski CREST WHITESTRIPS na wybielanie zębów i muszę Wam powiedzieć że jestem na prawdę w szoku bo działają i nie jest to post sponsorowany.
Wszystko krok po kroku Wam przestawię we wtorek bo akurat wtedy kończę kurację wybielającą.

Teraz idę zrobić coś dla siebie a mianowicie gorąca kąpiel i peeling kawowy który znalazłam w internecie, trochę pobawię się w domowe spa bo nic bardziej nie odpręża niż odpoczynek, a po co wynajdować drogie kosmetyki skoro same potrafimy sobie poradzić ? A wy co robicie dla siebie aby się zrelaksować ?? Macie jakieś sprawdzone sposoby na peelingi maseczki itp ? Chętnie wykorzystam w kolejnych dniach :) 







Teraz piję moją ulubioną cappuccino czekoladową okryta kocem :)
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, inspiruje mnie do dalszego działania ;-)