piątek, 9 października 2015

JESIENNA CHANDRA

Kochani wybaczcie za zaniedbanie, pogoda wręcz prosi się o to abym poszła do łóżka spać, a korzystając z chwili że moje dziecko jest w przedszkolu praktykuje leżing i 'spaning' bo co mi zostało.
Po pracy wracam wykitowana jak nie wiem co i ten tydzień jakoś kosmicznie się ciągnie że nie mam ochoty na nic. Ciepła herbata, kocyk i tv idealnie ze sobą współgrają. Totalnie mi się nie chce robić sesyjek chyba jestem jakąś beznadziejną blogerką bo nosa nie mam chęci wystawiać za drzwi czy okno bo straszny zmarzluch ze mnie!!!  Ciągle czuję się zmęczona, to chyba jakieś 'przesilenie' jesienne, he he.
Mam nadzieje że jakoś przehibernuje jesień i zimę i obudzę się ciepłą wiosną. Marzenia, cóż :-)

Wróćmy na chwilkę do lata ;-)


Mega pozytywnie nakręca mnie ta piosenka. 

3 komentarze:

  1. też mam tą jesienną chandrę :C
    powodzenia w jej zwalczaniu :P

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba każdy ma zły dzień

    Przeczytałam na forum modnapolka.pl , że jesteś chętna do wspólnej obserwacji. Ja już zaobserwowałam więc teraz twoja kolej : http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy ma gorsze dni a patrząc na pogodę za oknem, niestety, samopoczucie się nie polepsza. Ale cóż wez swojego łobuza na dwór ubierzcie sie cieplo i spacerujcie:) Troche pomaga heh powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, inspiruje mnie do dalszego działania ;-)