wtorek, 6 października 2015

BIAŁE ZĘBY Z PASKAMI CREST WHITENING

Kochane marzyłyście kiedyś o białych zębach? Ja przebrnęłam już przez Białą perłę na którą wydałam 70 zł od tego czasu minęło dwa lata, niestety efektów w ogóle nie widziałam. Piję dużo kawy rozpuszczalnej i herbaty. Sama nie wiem czy moje zęby są koloru kości słoniowej od napoi czy mają taką naturalną barwę, aczkolwiek o zęby dbałam zawsze i z przesadą. Po dłuższym czasie wpadła mi reklama na facebooku pasków CREST.

Poczytałam opinie, informacje i oglądnęłam wszystkie możliwe vlogi, i po prostu jestem zachwycona efektami po czym postanowiłam zamówić 7 saszetek w każdej po 2 paski na górną szczękę i na dolną. Czyli siedmiodniową kurację wybielającą. Jakie będą efekty, o tym podzielę się za równiutki tydzień, oby to nie było kolejne 50 zł wyrzucone w błoto bo za tylekupiłam na allegro w raz z kosztem wysyłki. Opinie i komentarze są wszystkie pozytywne a więc mam nadzieję że warto. Dodam jeszcze że paski otrzymałam luzem nie w opakowaniu standardowym ponieważ w zwykłym jest ich znacznie ich więcej, ale ta informacja została mi przekazana jeszcze przed zakupem w opisie produktu. A więc tak wygląda moja przesyłka.








Porównanie co 2 dni. I dzisiejszy efekt ostateczny
Nie wiedziałam że mi wybieli, zdjęcia robione w tym samym miejscu bez flesza. Na ustach możecie zobaczyć tylko różny kolor szminek.

A poniżej ząbki przed wybielaniem i po.



6 komentarzy:

  1. widać różnicę :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mineło troche czasu i jak teraz?jak efekty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam nakładek iWhite i efekty są rewelacyjne, jednocześnie utrzymują się do 2-3 miesięcy i wtedy powtarzam "sesje" :) polecam do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 54 year old Assistant Manager Harlie Gaylord, hailing from Chatsworth enjoys watching movies like Euphoria (Eyforiya) and Bodybuilding. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour de France. wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń
  5. To właśnie czego potrzebowałam! Jestem podekscytowana, że mogę znaleźć takie skuteczne rozwiązania dla mojej uśmiechniętej przyszłości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za podzielenie się swoim doświadczeniem! Wydaje się, że jesteś bardzo ostrożna i przemyślana w swoich wyborach. Mam nadzieję, że te paski okażą się hitem i będziesz zachwycona efektami. Czekam na Twój update za tydzień, trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, inspiruje mnie do dalszego działania ;-)