poniedziałek, 28 września 2015

WASSYL CREATE // PINK TIMBERLAND

To moja pierwsza stylizacja na moim blogu, muszę sobie jakoś radzić w kwestii zdjęć bo po prostu nie ma mi ich kto robić. Z początku chyba każdy ma totalnie amatorskie które w jakiś sposób przerabia aby wyglądały na prawdę fajnie.
Stylizacja prosto z podwórka bo choroba nie pozwala mi na wyjścia gdzieś indziej niż poza obszar domu. Dlatego wracając od lekarza z moim synem postanowiłam na szybko wykonać jakieś zdjęcia.
Buty które widzicie na zdjęciu to nic innego jak paczka z born2be o której mówiłam że zobaczycie na blogu. Do tego dobrałam sweterek z warkoczem który również tam mogliście zobaczyć. Jest z firmy Wassyl. Myślę że wygląda to mega fajnie i kolorystyka jest również efektownie dobrana. Szary z różowym fanie się komponuje plus jegginsy to już idealne połączenie. Już Was nie zanudzam i zapraszam do obejrzenia zdjęć.














BUTY - KLIK
SWETEREK - KLIK

10 komentarzy:

  1. Fajnie i prosto, to lubię, tylko ja nie przepadam za różowym, więc wybrałabym inny kolor, choć tutaj bardzo fajnie się wpasował :)

    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były jeszcze szare i błękitne które pewnie też zagoszczą do mojej szafy:)

      Usuń
  2. Buty są śliczne *.*
    obserwujemy? jeśli tak to zaczniesz? :)
    http://amberludmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te timberlandy! Bardzo ładne zdjęcia:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow zajebista stylizacja! zakochalam sie w butach ♥
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Amatorskie zdjęcia to coś dla mnie . Mi też nie ma z reguły kto robić zdjec .. Mam jedną osobę ale widuję się z nią raz/dwa razy w roku bo mieszkamy zdecydowanie za daleko od siebie . Buciki fajne zamówiłam sobie podobne z Deeze ale błękitne . Zapraszam do siebie orchixn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zarabist buty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Uwielbiam te buty, co prawda ja mam wersje camel, ale na zime sa idealne :)
    Obie zaczynamy to obserwuje! :D
    http://fight-like-supergirl.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, inspiruje mnie do dalszego działania ;-)