poniedziałek, 21 września 2015

1. JESIENNO SPORTOWY SET || Zaczynamy

Hejo! to mój pierwszy post. Jak już wiadomo pogoda nie dopisuje już noszeniu krótkich spodenek, bluzek na krótki rękaw czy sukienek ukazujących nasze wdzięki. Czekamy już na pierwsze promienie jesiennego słońca a co za tym idzie obławiamy się w sklepach w ubrania jesienne. Czyli swetry, spodnie, bluzy, buty byle jak najcieplej. Ja należę do strasznych zmarzluchów więc wychodząc na dwór muszę być tak ubrana żebym nie zmarzła.

Przygotowałam dla Was moje zestawienie jesiennego MUST HAVE które musi się znaleźć w mojej szafie, a przydałoby się ją odświeżyć. Będzie rozłożone na kilka postów żebyście mieli co czytać. Jeśli chodzi o kurtki w tym sezonie dla mnie najlepsze są parki, a jeszcze lepiej gdyby były khaki. Znajdą się w propozycjach.

Najlepszym rozwiązaniem będzie gdy pokażę Wam pierwszy gotowy set, który idealnie odzwierciedli to na co się pokuszę tej jesieni.


Pierwszy set jest typowo sportowy, bluza z fajnym printem jeansy slim fit które fajnie podkreślają nogi. Zdecydowanie jasny jeans, nie lubuję się w ciemnych i timberki które tego sezonu zdecydowanie królują :) Dodatkiem w tym secie jest torebka MK która nada lekkiej elegancji.







BLUZA Z PRINTEMKLIK 
JEANSYKLIK 
BUTYKLIK 
TOREBKAKLIK

Jak Wam się podoba taki zestaw? czekam na opinie w komentarzach ;-)

3 komentarze:

  1. Mega buciki!!! Są idealne na rozmiar 37? czy wygórowana rozmiarówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszły mi o pól cm większe. Mogłam wziąć spokojnie 36r.

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, inspiruje mnie do dalszego działania ;-)