piątek, 25 września 2015

MORO ELEGANCE

Zdecydowanie tej jesieni królują swetry, dla takich zmarzluchów jak ja idealne! Miałam w weekend dodać post stylizacyjny ale dopadło mnie takie choróbsko że rozkłada mnie na łopatki. Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację jesienną, bardziej elegancką w postaci kolażu. Dla mnie elegancja tkwi w tym przypadku w spodniach moro i sweterku. A jutro się dowiecie jakie paczki mi przyszły i to właśnie z nich będzie post z załączonym ootd.

Kiedyś nie wyobrażałam sobie dnia bez tzn. biodrówek. Wyrosłam już z tego, zdecydowanie wolę spodnie z wyższym stanem. Nie spadają z tyłka, fajnie podkreślają kształty. 

Zdjęcia są przykładowe z google, natomiast pod postem znajdziecie link skąd takie rzeczy biorę bo na stronach producentów nie potrafię znaleźć.



SPODNIE - BERSHKA
SWETEREK - KLIK
BUTY - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, inspiruje mnie do dalszego działania ;-)